ଭୁଲ UPI ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ଟଙ୍କା ଯାଇଛି? ଆରବିଆଇ କହିଲା କେମିତି ଫେରସ୍ତ ପାଇବେ ଟଙ୍କା

0

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଯଦି ଆପଣ UPI ମାଧ୍ୟମରେ କାହାକୁ ଅନଲାଇନରେ ଟଙ୍କା ପଠାନ୍ତି କିମ୍ବା QR କୋଡ୍ ସ୍କାନ୍ କରି ଟଙ୍କା ପଠାନ୍ତି ଏବଂ ଯଦି ଟଙ୍କା ଏକ ଭୁଲ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ଯାଏ ତେବେ ଚିନ୍ତା କରିବାର କୌଣସି ଆବଶ୍ୟକତା ନାହିଁ। କାରଣ ଆପଣ Paytm, Google Pay ଏବଂ PhonePe ପରି ସର୍ଭିସର ସାହାଯ୍ୟ ନେଇପାରିବେ ଏବଂ ଟଙ୍କା ଫେରସ୍ତ ପାଇଁ ଅନୁରୋଧ କରିପାରିବେ। ଯଦି ପେମେଣ୍ଟ ସିଷ୍ଟମ ଆପଣଙ୍କ ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ କରିବାରେ ବିଫଳ ହୁଅନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣ ଡିଜିଟାଲ କାରବାର ପାଇଁ ଆରବିଆଇର ଲୋକପାଳଙ୍କ ନିକଟକୁ ଯାଇପାରିବେ।

 

ୟୁନିଫାଏଡ୍ ପେମେଣ୍ଟ ଇଣ୍ଟରଫେସ୍ (UPI) ପରି ଡିଜିଟାଲ୍ ପେମେଣ୍ଟ ସିଷ୍ଟମ୍ କାରବାରର ପଦ୍ଧତିରେ ବୈପ୍ଳବିକ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିଛି। ଅଧିକାଂଶ କ୍ଷେତ୍ରରେ ନଗଦ ବ୍ୟବହାର କରିବାର ଆବଶ୍ୟକତାକୁ ସେମାନେ ଏକ QR କୋଡ୍ ସ୍କାନ୍ କରିବାକୁ ଏବଂ ରାଶି ସିଧାସଳଖ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ସ୍ଥାନାନ୍ତର କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦେଇଛନ୍ତି। ରାସ୍ତା କଡ଼ରେ ଥିବା ଠେଲା ଦୋକାନ ଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି ବଡ ବ୍ୟବସାୟ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ, ୟୁପିଆଇ ବର୍ତ୍ତମାନ ଭାରତରେ ବ୍ୟବହାର ହେଉଛି।

 

ଭୁଲ UPIରେ ଅନ୍ୟର ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ଟଙ୍କା ପଠାଇ ଆପଣ ହୁଏତ ଅସୁବିଧାର ସମ୍ମୁଖୀନ ହୋଇପାରନ୍ତି। ଅଧିକାଂଶ ଲୋକ ଏଭଳି ପରିସ୍ଥିତିରେ ଭୟଭୀତ ହୁଅନ୍ତି କିନ୍ତୁ ରିଜର୍ଭ ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ଅନୁଯାୟୀ, ଆପଣ ସଠିକ୍ ପଦକ୍ଷେପ ଗ୍ରହଣ କରି ଟଙ୍କା ଫେରିପାଇବେ।

 

ଆରବିଆଇ କହିଛି ଯେ ଡିଜିଟାଲ ସେବା ମାଧ୍ୟମରେ ଅନିଚ୍ଛାକୃତ କାରବାର ହେଲେ ଅସନ୍ତୋଷ ପ୍ରକାଶ ପାଇଥିବା ବ୍ୟକ୍ତି ପୂର୍ବରୁ ବ୍ୟବହୃତ ପେମେଣ୍ଟ ସିଷ୍ଟମରେ ଅଭିଯୋଗ ଦାଖଲ କରିବା ଉଚିତ। ଆରବିଆଇ ଅନୁଯାୟୀ, ସେ “ସ୍କିମର ଧାରା 8 ଅନୁଯାୟୀ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଅଭିଯୋଗ ଗ୍ରହଣ କରାଯାଇପାରିବ। ଆଉ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ଅଭିଯୋଗର ସମାଧାନ ପାଇଁ ଜଣେ ବରିଷ୍ଠ ଅଧିକାରୀ ନିଯୁକ୍ତ ହୋଇଛନ୍ତି।

 

ଯଦି ଆପଣ ପେଟିଏମ୍, ଗୁଗୁଲ୍ ପେ ଏବଂ ଫୋନ୍ ପେ ଭଳି ସର୍ଭିସର କଷ୍ଟମର କେୟାର ଦ୍ୱାରା ସାହାଯ୍ୟ ନପାଇବେ ତେବେ ଆପଣ ଆରବିଆଇର ଲୋକପାଳଙ୍କ ନିକଟକୁ ଯାଇପାରିବେ।

Leave A Reply

Your email address will not be published.